Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Interactieve marketing

Specificaties
Paperback, 239 blz. | Nederlands
Pearson Education NL | 1e druk, 2010
ISBN13: 9789043016469
Rubricering
Pearson Education NL 1e druk, 2010 9789043016469
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

'Interactieve marketing' beschrijft hoe de inzet van nieuwe media kan bijdragen aan het behalen van marketingdoelstellingen. Naast internet komen onder meer de toepassingsmogelijkheden van mobiele communicatie, games en digitale televisie aan bod.

Aan de hand van de SOSTAC-methode leert u stapsgewijs en op effectieve wijze een marketingplan te formuleren. Hierbij komen vragen aan bod zoals: Wat verandert er binnen een organisatie met de komst van nieuwe media? Wat betekent een dialoog voor een organisatie? Op welke manier past een organisatie marketing toe met behulp van social media?

Op de website www.pearsoneducation.nl/interactievemarketing vindt u powerpointpresentaties en videomateriaal.

Specificaties

ISBN13:9789043016469
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:239
Druk:1
Verschijningsdatum:11-5-2010
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

recensie
Interactieve marketing
Mariska Fennema | 16 september 2010
'Interactieve marketing' is een studieboek voor HBO-studenten. Aan de hand van de SOSTAC-methode leren zij stapsgewijs hoe je een marketingplan maakt. Daarbij komt ook interactieve marketing aan bod, maar minder diepgaand dan de titel en achterflap in mijn ogen suggereren.
Lees verder
recensie
Weinig interactiviteit in boek over interactieve marketing
Bert Peene | 30 juni 2010
Het gebruik van interactieve media is een must voor iedere marketeer. Sterker nog: de mate waarin bedrijven erin slagen de personal touch in hun marketinginspanningen voortdurend te optimaliseren, is een kritieke succesfactor van belang. Zo luidt, kort samengevat, de boodschap die de schrijvers van Interactieve marketing hun lezers willen meegeven. Dat zijn vooral studenten in het hoger economisch onderwijs, maar ook voor praktiserende professionals heeft het boek ongetwijfeld genoeg te bieden. ‘Interactieve marketing’ wil de lezer op een gestructureerde manier leren kijken naar de nieuwe mogelijkheden die de internettechnologie biedt en dat is ook voor ervaren marketeers nog lang niet altijd gesneden koek.
Lees verder

Over Huub Janssen

Huub Janssen is consultant interactieve marketing en daarnaast is hij verbonden aan de Tio University for Applied Science als docent e-business en e-commerce.

Andere boeken door Huub Janssen

Over Marenna van Reijsen

Eindredacteur Marenna van Reijsen is adviseur en opleider bij MareRedactie.nl, auteur van het boek 'Interactieve Marketing' en is 8 jaar actief geweest in het HBO-onderwijs als lector e-business.

Andere boeken door Marenna van Reijsen

Over Theo Zweers

Theo Zweers is werkzaam als hoofddocent marketingcommunicatie aan de Haagse Hogeschool, opleiding Communications and Multimediadesign.

Andere boeken door Theo Zweers

Inhoudsopgave

1 Wat is interactieve marketing?
2 Businesstoepassingen
3 Opbouw van een dialoog met klanten
4 Situatieanalyse
5 Doelstellingen en strategie in interactieve marketing
6 Segmenteren en positioneren bij interactieve marketing
7 Positioneren met communicatie
8 Het actieplan
9 Control: Meten is weten

Noten
Bijlage: Informatie over actuele ontwikkelingen in interactieve marketing
Index

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Interactieve marketing