
Lees verder
Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago.
Meer over de auteursIn 2006 is 'Marketingmanagement' van Philip Kotler door Nederlandse marketingmanagers uitgeroepen tot het belangrijkste boek over marketingmanagement van de afgelopen 40 jaar. 'Marketingmanagement - De essentie' geeft een duidelijk overzicht van het hedendaagse marketingmanagement, gebaseerd op het toonaangevende boek 'Marketing Management' van Philip Kotler. Wat 'Principes van marketing' is voor studenten is 'Marketingmanagement - De essentie' voor de manager: hét inleidende marketingboek.
'Marketingmanagement - de essentie' geeft een duidelijk overzicht van het hedendaagse marketingmanagement. Deze volledig bewerkte, Nederlandstalige editie van 'A Framework for Marketing Management' van Philip Kotler en Kevin Lane Keller bevat naast alle sterke inhoudelijke punten van de Engelstalige versie vele Belgische en Nederlandse cases en voorbeelden die het geheel uitermate relevant maken voor de marketeer in België en Nederland.
Elk hoofdstuk opent met een speciaal voor deze editie geschreven casestudy. Hierin wordt beschreven hoe marketingmanagers de besproken kernconcepten in hun eigen bedrijf hebben toegepast. Dit leidt tot een interessante, verdiepende reis in het marketinglandschap waarin de relaties tussen theorie en praktijk worden verkend bij bedrijven en merken als TomTom, ING, InBev en Barco.
Deze bewerking is voor studenten en managers die een volledige introductie willen in de essentie van modern marketingmanagement. Dit leesbare, heldere en complete boek is een samenwerking tussen wetenschappers (Kotler, Keller, Robben en Geuens) en bedrijfsadviseurs van Berenschot (Ponfoort, Boom, Laar, Peters en Tamminga).
Dit boek is onmisbaar voor iedereen die op zoek is naar een uitleg van de marketingmanagementtheorie op basis van hoe het er in het moderne Nederlandse en Belgische bedrijfsleven aan toe gaat.
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books