
Lees verder
Iedereen in de westerse wereld wordt beïnvloed door reclame en promotie. Organisaties in de private en publieke sector beseffen dat succes wordt bepaald door communicatie met het publiek. De boodschap moet helder zijn en het publiek moet zin hebben in de boodschap.
Reclame en promotie zijn als geen ander vak onderhevig aan verandering: klanten die betere resultaten willen, de opkomst van kleine en beweeglijke reclamebureaus, consumenten die niet langer reageren op traditionele vormen van adverteren. Grote reclame- en promotiebedrijven bepalen niet langer het gezicht van het vak. Internet heeft deze revolutie mogelijk gemaakt.
Om vat te krijgen op al deze ontwikkelingen is een goede balans van theorie en praktijk noodzakelijk. In dit boek treft de lezer deze balans aan. Nieuwe ontwikkelingen worden tegen het licht van klassieke theorieën gehouden en vice versa. Het één hoeft het ander immers niet uit te sluiten.
Elk hoofdstuk van 'Marketingcommunicatie' bestaat uit leerdoelen, een inleidende case, een internationaal perspectief, een ethisch perspectief, carrièreprofielen, kernbegrippen, opdrachten en een samenvatting.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books