Basiscalculaties voor marketing
Marketing, communicatie en evenementen
Samenvatting
In het boek Basiscalculaties voor de marketing komen verschillende onderwerpen aan bod zoals kosten, begroten en budgetteren, kostprijs, verkoopprijs en winst, break-even analyse, balans en kengetallen .
Basiscalculaties voor de marketing kan gebruikt worden binnen de opleidingen:
- Marketing medewerker
- Assistent communicatie medewerker
- Medewerker evenementenorganisatie.
Basiscalculaties voor de marketing is een bronnenboek bestemd voor het eerste leerjaar en wordt geleverd met een licentie. Deze licentie geeft u 1 jaar toegang tot de ondersteunende website www.doelgericht.info waar u opdrachten en extra lesmateriaal vindt.
Trefwoorden
marketing calculatie break-even analyse kostprijs verkoopprijs budgetteren kosten begroten marktanalyse financieel management winst marktaandeel kengetallen variabele kosten exploitatiebegroting constante kosten balans veiligheidsmarge liquiditeitsbegroting resultatenrekening indirecte kosten directe kosten customer lifetime value terugverdientijd commerciële kostprijs fabricagekostprijs kostprijsplusmethode investeringsbegroting financieringsplan marktbereik
Trefwoorden
Specificaties
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal