De sociale ontwikkeling van het schoolkind
Samenvatting
Dit boek beschrijft de sociale ontwikkeling van kinderen van 4 tot 12 jaar.
Voor deze groep kinderen is de sociale ontwikkeling minstens zo belangrijk is als de cognitieve ontwikkeling. Als de sociale ontwikkeling namelijk niet van de grond komt, blijft veel van wat kinderen op school leren onbenut en dat belemmert het latere functioneren in de samenleving.
Een onmisbare uitgave voor diegenen die werkzaam zijn met het schoolgaande kind: leerkrachten, intern begeleiders, remedial teachers, schoolpsychologen. Maar ook voor ouders zelf.
Specificaties
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal