Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Pitch Evenementen organiseren

Practicx + extra training met feedback

Specificaties
Paperback, 176 blz. | Nederlands
Boom Beroepsonderwijs | 2e druk, 2019
ISBN13: 9789024407866
Rubricering
Hoofdrubriek : Schoolboeken
Boom Beroepsonderwijs 2e druk, 2019 9789024407866
Verwachte levertijd ongeveer 7 werkdagen

Samenvatting

Bij het organiseren van een evenement komt veel kijken. Om een evenement te laten slagen moet je o.a. projectmatig kunnen werken, goed communiceren en de logistiek en veiligheid in acht nemen. In deze uitgave komt alles aan bod wat nodig is voor deze organisatie.
Evenementen organiseren sluit aan op het kwalificatiedossier Marketing, communicatie en evenementen. Ook bereidt dit boek voor op de examenstof SPL/ECABO toetsmatrijs M5 Evenementeninstrumentarium en veiligheidsvoorschriften. Het boek legt, samen met de rest van deze methode, ook een stevige basis om studenten door te laten stomen naar het NIMA-A diploma.
Pitch
Pitch is een methode voor commerciële opleidingen in het mbo. Bij het ontwikkelen stonden overzichtelijkheid en begrijpelijkheid voorop: rustige vormgeving, heldere taal, duidelijke structuur, margewoorden, onthoudblokjes voor het recapituleren van de kernstof, vragen en opdrachten, en per hoofdstuk een samenvatting en een begrippenlijst. Op www.practicx.nl staan toets- en oefenvragen (met feedback op de antwoorden) als oefening voor het tentamen. De methode bestaat uit zeven delen:
• Basisboek marketing
• Marktonderzoek
• Marketing: de harde cijfers
• Marketingplanning
• Communicatie
• Evenementen organiseren
• Extra Pitch voor NIMA-A
PracticX
De online toets- en oefenportal PracticX is specifiek ontwikkeld voor mbo-studenten. Een unieke code in het boek geeft hen toegang tot het extra oefenmateriaal. Waar nodig wordt de leerstof uit het boek verder verrijkt met oefenbestanden, cases en aanvullende opdrachten. De oefeningen per hoofdstuk bestaan uit open en gesloten vragen, waarbij studenten direct heldere feedback krijgen. Als voorbereiding op het theorietentamen van SPL/ECABO zijn er oefententamens, eveneens met directe feedback.
Kees Benschop heeft jarenlange ervaring met het ontwikkelen van studiemateriaal en onderwijsmethodes voor het mbo.

Specificaties

ISBN13:9789024407866
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Druk:2
Verschijningsdatum:4-6-2021
Hoofdrubriek:Schoolboeken

Over Kees Benschop

Kees Benschop studeerde economie en culturele antropologie. Hij werkte als consultant voor ontwikkelingsprojecten en als field officer voor UNHCR, waarna hij het onderwijs in ging. Daar raakte hij gespecialiseerd in tempodifferentiatie en individuele leertrajecten. Daarvoor is helder en toegankelijk leermateriaal nodig. Met het maken daarvan heeft hij 25 jaar ervaring. Marketing is één van zijn interessegebieden. In de gangbare economische modellen wordt aansluiting van vraag en aanbod als vanzelfsprekend verondersteld. Maar, zegt hij, goede aansluiting van aanbod bij de vraag is moeilijker dan je op het eerste gezicht zou denken, en het is maar een minderheid van aanbieders die daar echt goed in is. Volop te leren dus, voor studenten en voor aanbieders.

Andere boeken door Kees Benschop

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Pitch Evenementen organiseren