Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Deluxe

Het einde van de exclusiviteit

Specificaties
Paperback, 352 blz. | Nederlands
Forum | 2008
ISBN13: 9789022550328
Rubricering
Forum e druk, 2008 9789022550328
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Er was een tijd dat luxe alleen maar bereikbaar was voor koningshuizen en aristocraten. Luxe was meer dan een product: het was een stijl, die stond voor superieure kwaliteit en traditie. Die tijd is voorbij; de markt wordt nu gedomineerd door grote ondernemingen die uitsluitend bezig zijn met groei, zichtbaarheid, merkbewustzijn, reclame en, boven alles, winst. Dana Thomas heeft de wereld rondgereisd en gesproken met directeuren en fabrieksarbeiders, met gewone consumenten en met de wereld van oud geld en oude luxe. In dit boek onthult ze alle duistere geheimen over de luxe-industrie die Prada, Gucci en Burberry liever verborgen zouden houden.

Specificaties

ISBN13:9789022550328
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:352
Uitgever:Forum
Verschijningsdatum:1-7-2008

Expertrecensies (1)

recensie
Deluxe
Max Kohnstamm | 3 maart 2014
Dana Thomas heeft met ‘Deluxe’ een bijzondere prestatie geleverd. Zij was wellicht de eerste auteur die er in slaagde een bestseller te schrijven over ‘merketing’. De uitstekende verkoopresultaten maken nieuwsgierig: wat heeft deze bestseller over merkenbeleid aan bijzonders te vertellen?
Lees verder

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Het ontstaan van een industrie
2. Groepsmentaliteit
3. Globalisering
4. Sterren zien
5. De zoete geur van succes
6. Het zit 'm in de tas
7. Naald en kwaad
8. De massamarkt op
9. Valse vrienden
10. Wat nu?
11. Nieuwe luxe

Register

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Deluxe