
Lees verder
Pim van den Berg (1950) werkte bij Hagemeyer, SGE Electronics, Nestlé en De Bijenkorf in verkoop en marketing.
Meer over Pim van den BergVeel managers en marketeers lijken vastgeketend aan hun bureau en vergadertafels. Ze nemen belangrijke besluiten aan de hand van cijfers.
Wat gebeurt er ondertussen op straat? Hoe reageren consumenten en andere afnemers op de enorme hoeveelheid impulsen die over hen uitgestort wordt?
Met dit boek laat Pim van den Berg zien wat hij ziet, hoe hij werkt. Hij gunt ons een kijkje in zijn keuken. Hij hoopt dat er meer mensen zoals hij straat-o-loog willen worden. Mensen die werkelijk ondernemen en erop uit trekken, de klant ontmoeten, contact maken en verbanden leggen. Laat u inspireren, het is de moeite waard. Uw kansen liggen op straat. Pim van den Berg toont aan: ondernemen in de 21ste kan, als u dat wilt, een feest zijn. Een straatfeest.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books