
Lees verder
Steven Van Belleghem is gepassioneerd door klantgerichtheid. De voorbije 20 jaar heeft hij 100% van zijn professionele tijd geïnvesteerd in het beter begrijpen van klantgerichte organisaties. Hij is auteur van 6 managemeboeken rond klantgerichtheid en geeft over heel de wereld lezingen over zijn passie. Hij is tevens ondernemer, investeerder en lid van diverse adviesraden.
Meer over Steven Van BelleghemHet is 25 november 2041 als een personenwagen op de San Mateobrug in San Francisco een scherpe bocht naar links maakt en een paar seconden later van de brug naar beneden valt. Voor een zelfrijdend voertuig is dit een onverklaarbaar fenomeen. Romy Bell, programmeur bij het hightechbedrijf X-Com, is meteen verontrust.
En dan is er nog die vreemde geluidsopname, een tweede wagen die crasht en de mensen van de security die Romy achterna blijken te zitten. In een paar uur tijd verandert de dag die het hoogtepunt van haar carrière had moeten worden – de lancering van de spectaculaire nieuwe technologie Eternal – in een absolute nachtmerrie.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books