Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 51% korting

De stand des tijds

Over trends en toekomstverkenning

Specificaties
Paperback, 192 blz. | Nederlands
LannooCampus | 1e druk, 2006
ISBN13: 9789020967555
Rubricering
LannooCampus 1e druk, 2006 9789020967555
Dit product is niet leverbaar
VOORDEEL - 51% korting

Samenvatting

In dit boek geeft Herman Konings zijn visie op onze huidige levenswijze en ontvouwt hij zijn verwachtingen voor de toekomst. Hij biedt een inkijk in de 'vibes' waaraan we met z'n allen onderhevig zijn en beschrijft de wondere wereld van de toekomstverwachtingen, van onze passies en onze interesses, van wat is en wat zal zijn. Hij legt uit waarom medioren geen senioren zijn en introduceert interessante concepten als microtel, klovers en nestklevers... Uit alles blijkt dat wij vandaag eerder kinderen van onze generatie dan van onze ouders zijn.

Specificaties

ISBN13:9789020967555
Trefwoorden:toekomst, trends
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:192
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Over Herman Konings

Herman Konings (1964) is master in de theoretische psychologie en hij is trendwaarnemer van beroep. Hij runt het Antwerpse studiebureau Pocket Marketing/nXt, en is een veelgevraagd adviseur, spreker en commentator. Tot zijn klanten behoren onder meer BMW, BNP Paribas Fortis Bank, DPG, HP, KUL, Provincie Limburg, Stad Antwerpen, Rabobank, Toerisme Vlaanderen, Unilever en de Vlaamse Overheid.

Andere boeken door Herman Konings

Inhoudsopgave

1. Voorcalculatie - kerncijfers uit de grote en kleine wereld
2. De nobele kunst van het gisten
3. Verneveling en verteveling
4. De grand slam van de medioren
5. Tussenstand - bespiegelingen van betekenisvolle anderen
6. Het nieuwe intimisme
7. De vlammen, niet de assen
8. Nacalculatie - inspirerende cijfers uit een wondere wereld
9. Lexicon - verklarende woordenlijst
10. Web- en werkverwijzingen
11. Gedrukte basisbronnen en aanbevolen literatuur
12. Schatplicht

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De stand des tijds