

Igor Nowé heeft verschillende marketing- en salesfuncties bekleed bij verschillende nationale en internationale bedrijven. Momenteel is hij docent Marketing en Account Management aan de Odisee Hogeschool (Brussel). Hij doceert ook B2B, strategie en merkactivatie aan Ehsal Management School (Brussel) en binnen het MBA-programma van de Flanders Business School (KU Leuven).
Meer over Igor NowéMarketing (ENG)
Reinventing the basics
Samenvatting
How do you attract customers in a digital world?
What makes people choose one brand over another?
How do you create a strong marketing plan?
In a world where marketing is evolving faster than ever, traditional models no longer offer all the answers. Endless digital tools, changing consumer behaviour and fierce competition make it easy to feel lost. Without a clear structure, marketing can seem complex and overwhelming.
Marketing. Reinventing the Basics breaks down marketing into clear steps, making key concepts easy to understand and apply. This book offers a fresh perspective on how marketing has evolved and revisits core marketing principles like the SAVE model, the Customer Decision Journey and the shift from product-based to value-driven marketing.
No prior knowledge is needed, just the motivation to learn. Perfect for educators and aspiring marketers seeking real-world skills in a dynamic, digital-driven market. To enhance your learning experience, Marketing is accompanied by an AI chatbot, enabling you to interact with the book's content, ask personalised questions and explore tailored strategies for your brand.
Trefwoorden
marketing save-model customer journey consumentengedrag digitale marketing operationele marketing marketingstrategie targeting segmentatie marketingplan waardepropositie post-purchase evaluation marketingevolutie marketingbasics actieve evaluatie doelgroepbepaling marketingcommunicatie klantbehoud marktonderzoek klanttevredenheid digitale transformatie positionering klantbetrokkenheid marketingmix ai in marketing omnichannel marketing customer experience contentstrategie merkontwikkeling datagedreven marketing
Trefwoorden
Specificaties
Anderen die dit kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal