Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

KidsMarketing

The Empowerment of the kids

Specificaties
Gebonden, 141 blz. | Nederlands
Wolters Kluwer | 2001
ISBN13: 9789014072838
Rubricering
Wolters Kluwer 0e druk, 2001 9789014072838
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Ze zijn werkeloos. Ze kunnen niet autorijden. Ze kunnen nauwelijks lezen en toch beïnvloeden ze hun omgeving bij de besteding van miljarden euro' s. We hebben het over kinderen van 0 tot en met 12 jaar. Een zeer interessante groep consumenten.

Kinderen bereiken is makkelijker gezegd dan gedaan. Een adverteerder moet daarbij rekening houden met hun grilligheid en hun enorm hoog zapgedrag. Daarnaast zijn er vele regels van de overheid om kinderen te beschermen tegen negatieve reclame invloeden. Door de explosieve groei van de koopkracht van kinderen en hun grote invloed op merken en producten, blijkt dat specifieke kennis van deze markt voor marketeers van steeds groter belang is. Het boek 'KidsMarketing' beoogt marketeers en hun bureaus te helpen bij het ontwikkelen van succesvolle producten en het tot stand brengen van effectieve communicatie.

Specificaties

ISBN13:9789014072838
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:141
Druk:0
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
KidsMarketing
Henk Gijzen | 25 augustus 2004
Waarom wordt het ene karakter een succes en zien we het andere karakter nooit meer? Dit is de prangende vraag die de auteur bezig houdt en die elke marketeer beantwoord wil krijgen. Volgens Van Dillen dient u voor succes over uitgebreide kennis van de kids te beschikken, van wat ze drijft en wat ze leuk vinden.
Lees verder

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Het succes van een character
2. Doelgroep kids van 0 tot 3 jaar (afhankelijkheids- en ontdekkingsfase)
3. Doelgroep kids van 3 tot 7 jaar (pre-school en magische fase)
4. Doelgroep kids van 8 tot 12 jaar (identiteitsontwikkelingsfase)
5. Verschillen tussen jongens en meisjes
6. Kids en characters
7. Waar zijn de kids?
8. Welke media zijn inzetbaar?
9. Internet
10. Kids en reclame
11. Conclusie

Bijlage
Literatuurlijst
Over de auteur

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        KidsMarketing