
Lees verder
Het managen van klanteninteractie is de rode draad van dit boek. Ieder klantcontact genereert een opeenvolging van nieuwe activiteiten en nieuwe klantencontacten. De lerende marketingorganisatie is dan ook het sleutelwoord om een klantgericht marketingbeleid in praktijk te brengen. Daarnaast gaat dit boek over het optimaliseren van klantprocessen: Hoe verhoog je de winstgevendheid van de klantendatabase en de effectiviteit van de communicatie. De volgende vragen komen onder meer aan de orde:
- Met wie gaat de marketeer, wanneer, waarom, waarover en hoe communiceren?
- Wat kan ik met non-respons en non-conversie?
- Hoe integreer ik klanttevredenheid en loyaliteit binnen mijn DM-organisatie?
- Wat is multi-channeling?
- Hoe realiseer ik een kostenefficiënt DM-programma?
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books