
Lees verder
Iedere communicatieprofessional heeft te maken met het concept 'identiteit'. Al is het maar omdat communiceren over, vanuit of binnen de organisatie vraagt om kennis van en inzicht in wie en wat de organisatie is. Wat kun je tenslotte communiceren over wat je niet kent?
Weinig begrippen in de communicatie worden zoveel gebruikt zonder te weten waar eigenlijk over wordt gesproken.
- Wat is de 'identiteit'?
- Is het wat de organisatie onderscheidt?
- Is het hoe de organisatie zich presenteert?
- Hoe de organisatie gezien wordt?
- En wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor?
- Communicatie? HR?
- Ontwerpers?
- Of het management?
- Kun je de identiteit eigenlijk wel beheersen?
'De zes kernen van een organisatie' behandelt zowel de breedte als de diepte van het begrip 'identiteit'. Door deze twee perspectieven te combineren kan de communicatieprofessional op strategisch niveau ondersteuning geven aan het managen van de identiteit. Naast verschillende theoretische perspectieven geeft het boek concrete handvatten om de verschillende soorten identiteit die er zijn te onderzoeken en te beïnvloeden.
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books