
Lees verder
Caroline Essink-Matzinger is docent bij BedrijfskundeMER van Avans Hogeschool 's-Hertogenbosch.
Meer over de auteursIedere dag worden we met ongeveer duizend reclameboodschappen bestookt. Onze gedachten en beslissingen worden hierdoor in meer of mindere mate beïnvloed. Wat beweegt ondernemingen om miljoenen uit te geven aan reclame, sponsoring en direct marketing, kortom aan marketingcommunicatie? 'MarCom' gaat in op het begrip marketingcommunicatie en alles wat daarmee samenhangt.
Het boek is opgebouwd op basis van het marketingcommunicatieplan: na een afbakening en inleiding op het plan komen achtereenvolgens analyse, doelstellingen, strategie, instrumenten, implementatie en evaluatie aan bod.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books