Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Als jij de klant was…

Customer advocacy: kijken met de ogen van de klant

Specificaties
Boek en e-book, 144 blz. | Nederlands
Uitgeverij Thema | 2011
ISBN13: 9787090001858
Rubricering
Uitgeverij Thema 0e druk, 2011 9787090001858
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Wat verwacht u als klant van een bedrijf? Welke service vindt u vanzelfsprekend? Hoe wilt u behandeld worden? Wat bepaalt dat u terugkomt en wanneer is dat bedrijf u kwijt? Dat zijn de meest essentiële vragen die u zich als manager moet stellen. En die vragen beantwoorden is eigenlijk heel simpel: u stelt gewoon voor dat u klant bent van uw eigen bedrijf.

'Als jij de klant was...' ziet inlevingsvermogen en oprechte aandacht als de belangrijkste basis voor succesvol zakendoen, concurrentievoordeel en duurzame sleutel tot groei. Het boek hamert erop dat organisaties hun klanten eindelijk echt serieus moeten nemen. We willen allemaal toch voelen dat een bedrijf oprechte aandacht, inleving, interesse, belangstelling, zorg en respect voor ons heeft?
Bovendien, als u dat als bedrijf niet doet, is dat tegenwoordig behoorlijk riskant. Want als een klant boos is, zal hij dat laten weten ook. En hij heeft alle middelen om dat kracht bij te zetten. Denk maar aan de DSB-bank.

'Als jij de klant was...' geeft managers het besef en het inzicht dat de macht steeds meer bij de klant ligt. En het maakt duidelijk hoe u daar als bedrijf op anticipeert. Een must read voor organisaties die in de 21e eeuw opereren.

Specificaties

ISBN13:9787090001858
Taal:Nederlands
Bindwijze:boek en e-book
Aantal pagina's:144
Druk:0
Verschijningsdatum:28-9-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Als jij de klant was…
Eric van Arendonk | 9 maart 2010
'Customer advocacy: kijken met de ogen van de klant' prijkt op de kaft van 'Als jij de klant was...'. Dit zie je eigenlijk nog te weinig, een ondertitel die zichzelf waarmaakt. Enerzijds weet de auteur customer advocacy op een heldere manier uiteen te zetten maar anderzijds heeft Nicolette Wuring het ook toegepast bij het schrijven van het boek. Alsof dit boek met de ogen van de lezer geschreven is. Je pakt dit boek op en na het lezen van de eerste pagina's weet je dat dit boek je nieuwe inzichten en inspiratie zal gaan geven. Probeer het dan nog maar eens weg te leggen!
Lees verder

Over Nicolette Wuring

Nicolette Wuring was verantwoordelijk voor het lanceren van pay-per-view, betaaltelevisie, breedbandinternet, kabeltelefonie en online diensten in diverse industrieën in Europa en de VS. Haar bedrijf Customer M@anagement Services is gespecialiseerd in verbeteren van de financiële prestaties van bedrijven, en het inspireren van medewerkers en klanten tot betrokkenheid en advocacy.

Andere boeken door Nicolette Wuring

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Wat is customer advocacy?
2. Customer advocacy, het nieuwe concurrentiestrijdperk
3. Het strijdtoneel verandert in een speelveld
4. Customer advocacy en leiderschap
5. Van dromen naar haalbare realiteit
6. Het effect van customer advocacy op de financiële prestaties
7. Hoe maak je customer advocacy duurzaam?

Bijlage
Noten
Literatuur
Over de auteur
feedback

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Als jij de klant was…