Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Advances in Advertising Research (Vol. IV)

The Changing Roles of Advertising

Specificaties
Paperback, 407 blz. | Engels
Springer Gabler | 1e druk, 2015
ISBN13: 9783658042165
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Springer Gabler 1e druk, 2015 9783658042165
Onderdeel van serie European Advertising Academy
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

​Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 11th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Stockholm (Sweden) in June 2012.

The conference gathered 150 leading researchers from 22 countries under the conference theme “The changing roles of advertising”. The book provides international state-of-the-art research with 30 articles by renowned scholars from the worldwide ICORIA network.

Specificaties

ISBN13:9783658042165
Trefwoorden:adverteren, advertentie
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:407
Druk:1
Verschijningsdatum:12-6-2015
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Over Micael Dahlén

Micael Dahlén benadert als jonge professor het leven en de academie als een rockster. Dahlén is professor aan de Stockholm School of Economics en geldt als een autoriteit op het gebied van consumentengedrag, creativiteit en marketing. In 2008 stond hij in de top 10 van 's werelds invloedrijkste personen volgens Journal of Advertising; Dahlén was toen nog maar 35 jaar oud.

Andere boeken door Micael Dahlén

Inhoudsopgave

​The Roles of Advertising.
The Faces of Advertising.
Reception of Advertising.
Perceptions of Advertising.

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Advances in Advertising Research (Vol. IV)