Creating Powerful Brands
Samenvatting
Er is geen twijfel over het feit dat brands steeds belangrijker worden op de internationale markt. Deze vierde editie van 'Creating Powerful Brands', geschreven door de auteur van de internationale besteller 'From Brand Vision to Brand Evaluation', laat zien waarom de invloed van merken groeit en hoe dat in zijn werk gaat.
Bovendien krijgt u strategieën aangereikt om het belang van uw eigen merk te vergroten, alsmede krachtige analyses van nieuwe brandingonderwerpen als e-branding en e-marketing en van de traditionele aspecten van branding.
Specificaties
Inhoudsopgave
2. Understanding the branding process
3. How consumers choose brands
4. How consumer brands satisfy social and psychological needs
5. Business to business branding
6. Service brands
7. Retailer issues in branding
8. Brands on the internet
9. How powerful brands beat competitors
10. The challenge of developing and sustaining added values
11. Brand planning
12. Brand evaluation
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal