Sustainable Marketing
A Holistic Approach
Samenvatting
This unique book explores the sustainability practices that benefit companies, stakeholders and society, by drawing upon the latest research and industry examples. Dissecting the interplay between marketing and society, Peterson encourages us to critically assess the demand for businesses to engage with sustainability guidelines and environmental concerns while remaining profitable.
Trefwoorden
duurzaamheid marketing macromarketing milieu stakeholders maatschappelijk verantwoord ondernemen bedrijfsethiek duurzame bedrijfsvoering holistische benadering triple bottom line consumentengedrag strategisch management innovatie greenwashing transparantie klanttevredenheid duurzame ontwikkeling waardecreatie ketenverantwoordelijkheid merkontwikkeling groene marketing circulaire economie klimaatverandering gedragsverandering concurrentievoordeel
Trefwoorden
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal