Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

How to Win Friends and Influence People in the Digital Age

Specificaties
Paperback, 245 blz. | Engels
Simon & Schuster US | 2012
ISBN13: 9781451612592
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Simon & Schuster US e druk, 2012 9781451612592
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Specificaties

ISBN13:9781451612592
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:245
Verschijningsdatum:25-12-2012

Over Dale Carnegie

Dale Carnegie (1888-1955) was een Amerikaanse schrijver.Zijn bekendste werk is 'Hoe je vrienden maakt en mensenbeïnvloed' - 'How to win friends and influence people' dievoor het eerst verscheen in 1936. Het kan gezien wordenals een ware managementklassieker en staat nog steeds inde bestverkocht lijsten in veel landen. Carnegie bedacht vele theorieën en cursussen rondompersoonlijke ontwikkeling, verkopen, collectieveopleidingen, spreken voor publiek en sociale interactie. Carnegie wordt gezien als een vroege aanhanger van deresponsibility assumption, waarbij het individu gedeeltelijkof helemaal verantwoordelijk is voor hetgeen hij of zijtegenkomt in zijn persoonlijke leven in grotere mate danmen bewust er van is.

Andere boeken door Dale Carnegie

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        How to Win Friends and Influence People in the Digital Age