Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

The Ownership Quotient

Putting the service profit chain to work for unbeatable competitive advantage

Specificaties
Gebonden, 225 blz. | Engels
Harvard Business School Press | 1e druk, 2008
ISBN13: 9781422110232
Rubricering
Harvard Business School Press 1e druk, 2008 9781422110232
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Honderden bedrijven over de hele wereld passen de baanbrekende service profit chain toe om hun prestaties te verbeteren. Nu onthult 'The Ownership Quotient' de nieuwe generatie van deze keten: klant en medewerker als eigenaar van uw bedrijf. Dit praktische boek laat zien hoe u waarde kunt toevoegen aan uw organisatie en hoe u uw medewerkers en investeerders kunt enthousiastmeren.

Specificaties

ISBN13:9781422110232
Trefwoorden:management, ondernemen
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:225
Druk:1
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (1)

recensie
Investeren in loyaliteit van klanten en medewerkers, juist nu
Pierre Spaninks | 4 februari 2009
Veel bedrijven en instellingen denken het economisch tij te kunnen keren door blinde bezuinigingen. Dat gaat echter al gauw ten koste van de kwaliteit van de dienstverlening. Als klanten dat merken, zijn ze weg voordat je het weet. In The Ownership Quotient ontwikkelen Heskett, Sasser en Wheeler een aansprekend alternatief.
Lees verder

Inhoudsopgave

1. Introduction
2. Build ownership into your strategic value vision
3. Leverage value over cost
4. Put customers to work
5. Boost your employee OQ
6. Engineer ownership through anticipatory management
7. Build a strong and adaptive ownership culture
8. Sustain your success

Appendix A
Appendix B

Acknowledgements
Notes
Index
About the authors

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Ownership Quotient