Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Marketing Art of Digital Marketing
Art of Digital Marketing
Ian Dodson

IAN DODSON is Co-founder and Director of the Digital Marketing Institute. The Institute has defined a set of qualifications for the digital marketing industry which are now the most widely taught global certifications – available in over 70 countries worldwide.

Meer over Ian Dodson
Ian Dodson

Art of Digital Marketing

The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted, and Measurable Online Campaigns

Specificaties
Gebonden, 385 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2016
ISBN13: 9781119265702
Rubricering
John Wiley & Sons 1e druk, 2016 9781119265702
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
57,44
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

The premier guide to digital marketing that works, and a solid framework for success
The Art of Digital Marketing is the comprehensive guide to cracking the digital marketing 'code,' and reaching, engaging, and serving the empowered consumer. Based on the industry's leading certification from the Digital Marketing Institute (DMI), this book presents an innovative methodology for successful digital marketing: start with the customer and work backwards.

A campaign is only effective as it is reflective of the consumer's wants, needs, preferences, and inclinations; the DMI framework provides structured, implementable, iterative direction for getting it right every time. The heart of the framework is a three-step process called the 3i Principles: Initiate, Iterate, and Integrate. This simple idea translates into higher engagement, real customer interaction, and multichannel campaigns that extend even into traditional marketing channels.

The evolution of digital marketing isn't really about the brands; it's about consumers exercising more control over their choices. This book demonstrates how using this single realization as a starting point helps you build and implement more effective campaigns.

- Get inside the customer's head with deep consumer research
- Constantly improve your campaigns based on feedback and interactions
- Integrate digital activities across channels, including traditional marketing
- Build campaigns based on customer choice and control

Digital marketing turns traditional marketing models on their heads. Instead of telling the customer what to think, you find out what they already think and go from there. Instead of front-loading resources, you continually adjust your approach based on real interactions with real customers every day. Digital marketing operates within its own paradigm, and The Art of Digital Marketing opens the door for your next campaign.

Trefwoorden

digitale marketing   online marketing   3i-principes   marketingstrategie   social media marketing   klantgericht   zoekmachineoptimalisatie   seo   analytics   digitale advertenties   e-mailmarketing   pay-per-click   mobiele marketing   consumentengedrag   contentmarketing   multichannel marketing   marketingautomatisering   marketing metrics   internetmarketing   conversieoptimalisatie   roi   klantervaring   doelgroepsegmentatie   display-advertenties   a/b-testing   inbound marketing   digitale strategie   klantenwerving   klantenbinding   google analytics  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9781119265702
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:385
Uitgever:John Wiley & Sons
Druk:1
Verschijningsdatum:11-4-2016
Hoofdrubriek:Marketing

Over Ian Dodson

IAN DODSON is Co-founder and Director of the Digital Marketing Institute. The Institute has defined a set of qualifications for the digital marketing industry which are now the most widely taught global certifications – available in over 70 countries worldwide. These qualifications act as an educational and professional pathway for students, educators and employers. Passionate about student centric outcomes and an advocate of education and digital literacy, Ian believes digital technologies are enabling tools for raising economic and social standards globally.

Andere boeken door Ian Dodson

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Preface vii

Chapter 1 An Introduction to Digital Marketing 1
What Makes This Book Different? 1
Start with the Customer and Work Backward 2
What Are the 3i Principles? 4

Chapter 2 Search Engine Optimization 7
An Introduction 7
Search Engine Result Pages: Positioning 9
Search Behavior 11
Stage 1: Goals 14
Stage 2: On-Page Optimization 16
Stage 3: Off-Page Optimization 34
Stage 4: Analyze 38
So, What Have You Learned in This Chapter? 41

Chapter 3 Pay Per Click 45
An Introduction 45
Stage 1: Goals 47
Stage 2: Setup 51
Stage 3: Manage 76
Stage 4: Analyze 81
So, What Have You Learned in This Chapter? 87

Chapter 4 Digital Display Advertising 91
An Introduction 91
Display Advertising: An Industry Overview 93
Stage 1: Define 98
Stage 2: Format 101
Stage 3: Configure 111
Stage 4: Analyze 114
So, What Have You Learned in This Chapter? 118

Chapter 5 Email Marketing 121
An Introduction 121
Stage 1: Data—Email Marketing Process 123
Stage 2: Design and Content 134
Stage 3: Delivery 141
Stage 4: Discovery 143
So, What Have You Learned in This Chapter? 149

Chapter 6 Social Media Marketing (Part 1) 153
An Introduction 153
Stage 1: Goals 155
Stage 2: Channels 158
So, What Have You Learned in This Chapter? 183

Chapter 7 Social Media Marketing (Part 2) 187
An Introduction 187
Stage 3: Implementation 188
Stage 4: Analyze 228
Laws and Guidelines 244
So, What Have You Learned in This Chapter? 246

Chapter 8 Mobile Marketing 249
An Introduction 249
Stage 1: Opportunity 251
Stage 2: Optimize 254
Stage 3: Advertise 266
Stage 4: Analyze 278
So, What Have You Learned in This Chapter? 283

Chapter 9 Analytics 287
An Introduction 287
Stage 1: Goals 289
Stage 2: Setup 291
Stage 3: Monitor 296
Stage 4: Analyze 313
So, What Have You Learned in This Chapter? 326

Chapter 10 Strategy and Planning 331
An Introduction 331
Stage 1: Approach 333
Stage 2: Audience 338
Stage 3: Activities 345
Stage 4: Analysis 352
So, What Have You Learned in This Chapter? 355

Conclusion 357
Acknowledgments 359
Glossary 361
Additional Resources 369
About the Digital Marketing Institute 371
About the Author 373

Index 375

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50
  • Word B2B Meesterverleider
    Wing Cheung
    Word B2B Meesterverleider
    € 29,99

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Art of Digital Marketing

        Art of Digital Marketing
        Ian Dodson
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Art of Digital Marketing

        Verwijder uw beoordeling