Big Data Marketing
Engage Your Customers More Effectively and Drive Value
Samenvatting
'Big Data Marketing' bevat een strategische routekaart voor leidinggevenden die de chaos willen uitwissen en willen beginnen het competitieve voordeel en groei die te bereiken is met big data. Met behulp van praktijk voorbeelden, duidelijke taal, extra downloads en een gezonde dosis humor, helpt het boek 'Big Data Marketing' u bij het ontdekken van de mogelijkheden die data-gedreven marketing u biedt.
Trefwoorden
big data data-driven marketing marketing klantgerichtheid digitale transformatie klantervaring personalisatie marketinganalyse data-analyse digital disruption strategie omnichannel marketing klantsegmentatie gegevensbeheer ROI van marketing realtime marketing customer journey concurrentievoordeel c-suite organisatieverandering veranderingsmanagement meetcultuur klantbetrokkenheid datasilos marketingautomatisering klantinzicht social media internet
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Acknowledgments
Introduction
I The Problem: How Did We Get Here?
1. Moving Out of the Dark Ages
2. Why Is Marketing Antiquated?
3. The Data Hairball
II Get Ready for Big Data Marketing
4. Definitions for the Real World of Big Data Marketing
5. Meet the Modern Marketing Department (Michelangelo Meets Einstein)
III The Five Steps to Data-Driven Marketing and Big Data Insights
6. Step One: Get Smart, Get Strategic
7. Step Two: Tear Down the Silos
8. Step Three: Untangle the Data Hairball
9. Step Four: Make Metrics Your Mantra
10. Step Five: Process Is the New Black
IV Realizing the Value of Big Data Marketing
11 Drive Value through Relevant Marketing
12 The Bright, Enlightened World of Customer Experience
Notes
Resources
About the Author
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal