Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Managing the New Customer Relationship

Strategies to Engage the Social Customer and Build Lasting Value

Specificaties
Gebonden, 352 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2013
ISBN13: 9781118092217
Rubricering
John Wiley & Sons 1e druk, 2013 9781118092217
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Marketing is fundamenteel veranderd in de laatste paar jaar en is uitgegroeid tot een geheel nieuwe discipline, een die zich richt op een nieuw soort klant en een nieuw soort klantrelatie, omlijst met nieuwe beginselen, strategieën, processen, rollen en tactieken.

Mond tot mondreclame is van vitaal belang, want uw klanten beïnvloeden elkaar meer dan uw bedrijf kan doen met reclame of klantcontacten. De klant van vandaag is altijd online, bereikbaar en aangesloten. Marketing is daardoor een continu proces geworden, gericht op individuen in plaats van doelgroepen.

De nieuwe klantrelatie vereist dat zelfs bedrijven die customer relationship management hebben omarmd hun klantenbeheer opnieuw moeten beoordelen. 'Managing the New Customer Relationship', een strategische en praktische gids, biedt daarbij uitkomst.

Specificaties

ISBN13:9781118092217
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:352
Druk:1
Verschijningsdatum:30-5-2013
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Inhoudsopgave

Acknowledgments
Introduction

Chapter One: Managing the New Customer—and the New Customer Relationship
Chapter Two: Strategies for Better Customer Relationships
Chapter Three: Planning Relationships with Existing Customers
Chapter Four: One-Through-One: Engaging Social Customers
Chapter Five: B2B Relationships
Chapter Six: Relationships with Mobile Customers
Chapter Seven: Mass Customization
Chapter Eight: Customer Analytics
Chapter Nine: Teaching Customers New Behaviors
Chapter Ten: Case Studies: Making it Happen
Chapter Eleven: Strategy, Stakeholders and Semantics

Appendix A: Selected Customer Analytics/Data Mining Soft ware Solutions
Notes
About the Author
Index

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Managing the New Customer Relationship