Demand
Creating What People Love Before They Know They Want It
Samenvatting
Vraag is een begrip dat we allemaal kennen, maar weinigen begrijpen het. Dit boek legt uit wat het is, waarom het er zo vaak niet is, en wat daarvan de implicaties zijn.
De theorie is simpel. Vraag leidt tot aanbod, en dat leidt tot meer investeringen, meer banen en dus meer groei. Alleen begrijpen maar weinigen echt wat vraag is, en dat zorgt ervoor dat ondernemers, marketeers en managers kansen missen als het gaat om het stimuleren van vraag. 'Demand' biedt echter de aanknopingspunten en gereedschappen die u nodig hebt om direct aan meer vraag te gaan werken.
Specificaties
Inhoudsopgave
2. Hassle map
3. Backstory
4. Trigger
5. Trajectory
6. Variation
7. Launch
8. Portfolio
9. The biggest spark
Notes
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal