Wharton on Managing Emerging Technologies
Samenvatting
Nieuw opkomende technologieën zoals het internet of biotechnologie hebben het vermogen om nieuwe bedrijfstakken te doen ontstaan of bestaande drastisch te veranderen. Gevestigde ondernemingen moeten het daarbij vaak afleggen tegen kleinere ondernemingen, die vaak met minder middelen meer succes bereiken. Hoe kan het dat gevestigde ondernemingen zo veel moeite hebben met nieuwe technologie en innovatie? Hoe kan het gebeuren dat hun anticiperend vermogen tekort schiet? In 'Wharton on Managing Emerging Technologies' gaan de auteurs uitgebreid in op deze en andere, hiermee samenhangende vragen.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal