Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

The Rudolph Factor

Finding the Bright Lights that Drive Innovation in Your Business

Specificaties
Gebonden, 184 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2009
ISBN13: 9780470451038
Rubricering
John Wiley & Sons 1e druk, 2009 9780470451038
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

In ieder bedrijf is een kleine groep zeer creatieve denkers die een katalysator kunnen zijn voor organisatiebrede verandering. Als u hen kunt herkennen kunt u hun speciale vaardigheden in gaan zetten. Dit boek laat zien hoe u hen vindt, hen macht geeft en uw organisatie om hen heen vormgeeft. Dat alles wordt gedaan op basis van de succesvolle case bij Boeing.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9780470451038
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:184
Druk:1

Expertrecensies (1)

recensie
The Rudolph Factor
Gijs Niezink | 1 maart 2011
Voor geïnteresseerden in innovatie en gerelateerde organisatorische vraagstukken is er een rijk aanbod aan literatuur voorhanden. Vaak heeft deze literatuur betrekking op een populair succesverhaal binnen een organisatie zoals Apple of beschrijft nou juist heel theoretisch de weg naar succes voor de ondernemer die net dat beetje innovativiteit mist. In 'The Rudolph Factor' combineren Cyndi Laurin en Craig Morningstar deze twee schrijfbenaderingen op een praktische, gemakkelijk te lezen en toch degelijke manier.
Lees verder

Inhoudsopgave

Acknowledgments
Foreword E. David Spong
Foreword David M. Bowman
Preface

CHAPTER 1 The Prevailing Form of Business Cultures
CHAPTER 2 The Boeing Company and the Impetus for a Cultural Revolution
CHAPTER 3 Why Rudolph, You Ask?
CHAPTER 4 Nurturing Rudolphs to Maximize Their Innovative Contributions
CHAPTER 5 Establishing a Team-Based Rudolph Culture
CHAPTER 6 Redefining Leadership
CHAPTER 7 Developing a Corporate Constitution
CHAPTER 8 Creating an Alternative and Aligned Reward Structure
Epilogue Go Forth—Awaken the Rudolph Within
Resources
Index
About the Authors

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Rudolph Factor