The four kinds of salespeople
How and why they excel - and how you can too
Samenvatting
Doordat hij 20 jaar lang verkocht, managede, bouwde en leiding gaf heeft Chuck Mache geleerd dat er vier (en niet meer!) soorten verkopers bestaan. Alle verkopers, wat ze verder ook verkopen, vallen binnen een van de basiscategorieën die zijn gebaseerd op persoonlijkheid, arbeidsethos, verkoopproductiviteit en professionele doelstellingen.
Deze businessfabel brengt de eigenschappen van de vier soorten verkopers in beeld en verklaart waarom verkopers soms excelleren en soms niet. Het boek combineert adembenemende vertelkunst met ware salesinzichten en onthult welk type verkoper uzelf bent.
Specificaties
Inhoudsopgave
CHAPTER 2. Parker the Performer.
CHAPTER 3. Paula the Professional.
CHAPTER 4. Craig the Caretaker.
CHAPTER 5. Sarah the Searcher.
CHAPTER 6. After
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal

