

Trade-Off
Why Some Things Catch On and Others Don't
Samenvatting
Uit onderzoek blijkt dat consumenten kiezen tussen producten waar ze van houden (kwaliteit) en producten die ze als gemakkelijk ervaren (gemak). Neem bijvoorbeeld de keuze tussen een concertkaart en een mp3-download van dezelfde artiest. De concertkaart heeft een hoge kwaliteitsfactor, en de download een hoge gemaksfactor. Dit boek gaat over de spanning die bestaat tussen deze consumentenbelangen en laat zien dat producten die een heldere keuze maken het beter doen dan de concurrentie.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal