Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Brand You 50

Fifty Ways to Transform Yourself from an 'Employee' into a Brand That Shouts Distinction, Commitment, and Passion!

Specificaties
Gebonden, 228 blz. | Engels
Random House | 1e druk, 1999
ISBN13: 9780375407727
Rubricering
Random House 1e druk, 1999 9780375407727
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Om op te vallen in een uitgebreide sollicitatieprocedure of om te voorkomen ontslagen te worden, is er slechts één oplossing: onderscheid. De truuk is uzelf in een merk om te toveren… Brand you.

Een merk is niets meer dan een signaal van onderscheid. Toch? Nike. Starbucks. Martha Stewart. Punt is dat u niet gewend bent op deze manier naar uzelf te kijken. In plaats van de anonieme factotum kan iedereen transformeren tot de nieuwe ster. Tom Peters noemt hem/haar de CEO van de BV Ik en natuurlijk van Brand You.

Specificaties

ISBN13:9780375407727
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:228
Uitgever:Random House
Druk:1
Hoofdrubriek:Werk en loopbaan

Over Tom Peters

Tom Peters is een Amerikaanse bestsellerauteur van managementboeken. Hij studeerde bouwkunde aan de Cornell University en haalde zijn MBA aan de Stanford Business School en promoveerde daar ook. Peters werkte onder andere in het Witte Huis en bij McKinsey & Company. Hij werkt vanaf 1981 als zelfstandig consultant. In 1990 benoemde het British Department of Trade and Industry (DTI) hem tot 'kwaliteitsgoeroe'.

Andere boeken door Tom Peters

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Brand You 50