Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

America's Service Meltdown : Restoring Service Excellence in the Age of the Customer

Specificaties
Gebonden, 167 blz. | Engels
Praeger | 1e druk, 2010
ISBN13: 9780313386022
Rubricering
Praeger 1e druk, 2010 9780313386022
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

In this book, an entrepreneur and CEO of a major technology company shares original service concepts that will enable any company to keep customers coming back.
- Includes case studies and vivid, firsthand experiences and anecdotes
- Presents chapters modularly organized into subtopics for easy reading

Specificaties

ISBN13:9780313386022
Trefwoorden:klantenbinding
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:167
Uitgever:Praeger
Druk:1
Verschijningsdatum:16-6-2010
Hoofdrubriek:Marketing

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        America's Service Meltdown : Restoring Service Excellence in the Age of the Customer