Lees verder


Tjaco Walvis is partner bij THEY, dat door het Amerikaanse blad AdAge is uitgeroepen tot internationaal klein bureau van het jaar 2009.
Meer over Tjaco WalvisBranding with Brains
The Science of Getting Customers to Choose Your Company
Samenvatting
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?
Denk eens terug aan de laatste keer dat u een product of dienst kocht. Was u zich er van bewust waarom u juist dat ene merk aanschafte? Hersenonderzoek laat zien dat het antwoord meestal nee is. We maken onze keuzes onbewust en kiezen het merk dat als eerste uit onze grijze massa naar boven komt. Maar hoe wint u deze race als merk?
In dit nieuwe, helder geschreven boek geeft Tjaco Walvis antwoord op deze vragen op basis van het grootste overzichtsanalyse van neurowetenschappelijk onderzoek op dit gebied tot nu toe.
Trefwoorden
neuromarketing branding neuro-economie merkbeslissingen brein merkkeuze marketing strategische marketing onbewuste beslissingen merkbeleving samenhang merkalgorithme relevantie participatie hersenonderzoek merkbetekenis consumentengedrag neurocognitie ethiek merkpositionering filosofie klantbeleving keuzegedrag gedragseconomie merkvoorkeur merkwaarde communicatiestrategie merkidentiteit merktrouw marketingcommunicatie
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Over Tjaco Walvis
Inhoudsopgave
Publisher's acknowledgements
Introduction
How a disturbing compliment gave rise to a book
1. Where branding gets it wrong
2. Persuading subconscious minds
3. Law No. 1: Relevance
4. Making your brand uniquely rewarding
5. Law No. 2: Coherence
6. Aligning the business with the brand strategy
7. Law No. 3: Participation
8. Getting your audience to enter the game
9. Is this book morally wrong
10. Come again?
Notes
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal