Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Creating a Company for Customers

How to build and lead a market-driven organization

Specificaties
Gebonden, 214 blz. | Engels
Prentice Hall | 2001
ISBN13: 9780273642497
Rubricering
Prentice Hall 0e druk, 2001 9780273642497
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

We waren het misschien bijna vergeten als gevolg van de internet-hype, maar klanten vormen de kern van iedere onderneming. Hoewel het er op het toppunt van de internet-hype soms op leek dat ondernemingen werden gecreëerd ten behoeve van beleggers, zijn het uiteindelijk de klanten die bepalen of een onderneming kan voortbestaan. Vanuit die optiek bezien is marketing dan ook te belangrijk om aan de marketingafdeling over te laten. In plaats daarvan moet iedere medewerker in een onderneming zijn inspanningen richten op de klant. Veel ondernemingen hebben een interne focus en streven ernaar de dingen goed te doen. Echter, het gaat erom de goede dingen te doen, aangezien klanten uitsluitend bereid zijn producten of diensten af te nemen waar zij behoefte aan hebben. Klantgerichtheid is dan ook het motto van de komende jaren, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Dit boek geeft ondernemingen een routebeschrijving voor het creëren van een klantgerichte organisatie onder het motto dat een organisatie er is voor haar klanten in plaats van andersom.

Specificaties

ISBN13:9780273642497
Trefwoorden:klantgerichtheid
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:214
Uitgever:Prentice Hall
Druk:0
Hoofdrubriek:Marketing

Over Malcolm McDonald

Malcolm is Emeritus Professor of Marketing at Cranfield University School of Management, where he was until recently Deputy Director. Formerly Marketing and Sales Director of Canada Dry, he is the author of forty three books, including the best seller, Marketing Plans: How to prepare them, how to use them. He is Chairman of six companies and works with the operating boards of major companies all over the world, particularly helping them to take profitable advantage of the opportunities afforded by the growing number of big, powerful customers. Together with Diana Woodburn at Cranfield, he has been researching best practice in key account management for over a decade. He is also a Visiting Professor at Henley, Warwick, Aston and Bradford Business Schools

Andere boeken door Malcolm McDonald

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Creating a Company for Customers