Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Marketing The Superpromoter
VOORDEEL - 34% korting
The Superpromoter
Rijn Vogelaar

Rijn Vogelaar is sociaal psycholoog en bestseller-auteur van onder meer De Superpromoter en De Enthousiasme Trilogie. Hij was voorheen CEO van Blauw Research en onderzoeksdirecteur bij Yorizon. 

Tegenwoordig doet hij onderzoek aan de Universiteit Leiden en geeft hij workshops en presentaties over de thema’s uit zijn boeken en theorieën.

Meer over Rijn Vogelaar
Rijn Vogelaar

The Superpromoter

The Power of Enthusiasm

Specificaties
Gebonden, 222 blz. | Engels
Superpromoter Academy | 1e druk, 2011
ISBN13: 9780230285095
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Superpromoter Academy 1e druk, 2011 9780230285095
Gebonden | EN € 9,95 Paperback | NL € 25,99 E-book | NL € 15,99
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
15,-
9,95
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave
VOORDEEL - 34% korting

Samenvatting

Superpromoters personify the power of enthusiasm. They spontaneously share their enthusiasm about products, brands and companies and influence other people by doing so. Their infectious enthusiasm is vital to the success of any business. It's the battle between them and their alter ego, the antipromoter, which decides if the reputation of brands are built or broken. They not only affect sales growth, but also innovation and employee motivation.

Superpromoters are the driving force behind the success of every company, so one would assume that employees and management are very familiar with them. The reality is that most organizations suffer from a severe case of superpromoter blindess. The focus is on analyzing why products fail and the negative consumer feedback, rather than optimizing the potential of enthusiastic loyal customers. In a world were social media is becoming more and more dominant it is all the more important to understand how the superpromter can benefit your organization.

In 'The Superpromoter' Rijn Vogelaar explains how any organization can become more successful by marshalling their superpromoters. Companies should stop focusing so much on complaining customers and unsatisfied employees and spend more time with their friends, the superpromoters!

Trefwoorden

superpromoters   enthousiasme   aanbevelingsgedrag   klantgerichtheid   antipromoter   marketing   mond-tot-mondreclame   beïnvloeding   klantentrouw   klantenthousiasme   net promoter score   invloed   sociale netwerken   social media   kopieergedrag   word-of-mouth   odilia-methode   klantwaarde   klantloyaliteit   klantfeedback   co-creatie   ambassadeurschap   organisatiekunde   klantervaring   innovatie   medewerkermotivatie   social sharing   klantbeleving   inspiratie   social marketing  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9780230285095
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:222
Uitgever:Superpromoter Academy
Druk:1
Verschijningsdatum:7-12-2015
Hoofdrubriek:Marketing

Over Rijn Vogelaar

Rijn Vogelaar werd geboren in 1969 in Steenbergen (Noord-Brabant). Hij studeerde sociale psychologie en psychologische methodenleer aan de Universiteit van Amsterdam en Leeds University. Zijn loopbaan begon bij de Koninklijke Marine, waar hij als psycholoog zijn dienstplicht vervulde. Vervolgens werkte hij als psycholoog bij de Koninklijke Landmacht en bij de centrale organisatie van het ministerie van Defensie. Van 2000 tot mei 2013 was hij werkzaam bij Blauw Research, de laatste vijf jaar als CEO. Dankzij het succes van zijn eerste boek De Superpromoter werd hij een veelgevraagd spreker in binnen- en buitenland. Hij verliet Blauw Research en richtte de Superpromoter Academy op. Vanuit deze academie verzorgt hij presentaties, workshops en trainingen over de kracht en dynamiek van enthousiasme. Van 2019 tot mei 2024 was hij Research Director bij Yorizon, waar hij een onderzoeksprogramma leidde naar digitaal welzijn en de relatie tussen psychologie en technologie verkende. Naast zijn werk als schrijver en spreker is hij als wetenschappelijk onderzoeker verbonden aan de Universiteit Leiden. In zijn persoonlijke leven is Rijn enthousiast over muziek, concerten, festivals, tafeltennis, poëzie en reizen met zijn gezin. 

Andere boeken door Rijn Vogelaar

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

List of Figures and Tables
Preface
Foreword Dutch Version
Foreword

1. INTRODUCTION
-A ROCK STAR’S LIFE
-THE PROMISE CONTAINED IN
-THE SUPERPROMOTER

2. STARTING FROM SCRATCH: LET ME
-TELL YOU SOME MORE . . .
-DEFINITION AND DESCRIPTIONS
-THREE ESSENTIAL CHARACTERISTICS IN CLOSE-UP
-THE EXPONENTIAL POWER OF THE SUPERPROMOTER
-THE SUPERPROMOTER: COACH, MOTIVATOR AND INSPIRER
-THE ANTIPROMOTER: A FORMIDABLE FOE
-WHAT KIND OF PEOPLE ARE SUPERPROMOTERS?
-THE SITUATIONAL SUPERPROMOTER
-THE SUPERPROMOTER APPEARS IN DIFFERENT GUISES
-IN CONCLUSION . . . AND PEEKING FORWARD

3. AN EVOLUTION IN CUSTOMER ORIENTATION
-INTRODUCTION
-EVOLUTIONARY STEP # 1: STRIVING FOR SATISFIED AND LOYAL CUSTOMERS
-EVOLUTIONARY STEP # 2: AIMING FOR ENTHUSIASM
-EVOLUTIONARY STEP #3: AIMING FOR SUPERPROMOTERS
-THE UNCOMFORTABLE, THE UNPLEASANT AND THE UNKNOWN
-IN CONCLUSION . . . AND PEEKING FORWARD

4. THE TOOLBOX
-INTRODUCTION
-THE NET PROMOTER SCORE® (NPS®) AS MEASUREMENT FOR ENTHUSIASM
-PROOF OTHER INDICATORS FOR ENTHUSIASM
-SHARING ENTHUSIASMS; THE SOCIAL SHARING METRIC (SSM)
-DETERMINING INFLUENCE; THE INFLUENCE METRIC (IFM)
-IDENTIFYING THE ANTIPROMOTER
-IN CONCLUSION . . . AND PEEKING FORWARD

5. GETTING TO WORK WITH ODILIA
-INTRODUCTION
-THE PRELIMINARY PHASE (ORIENTATION, DEFINITION AND INVITATION)
-LISTENING
-INTERPRETATION
-ASSISTING THE SUPERPROMOTER
-IN CONCLUSION . . . AND PEEKING FORWARD

6. IT’S THE END OF THE WORLD AS WE KNOW IT
-INTRODUCTION
-THE END OF PRODUCT DEVELOPMENT AS WE KNOW IT
-THE END OF MARKETING AS WE KNOW IT
-THE END OF MARKET RESEARCH AS WE KNOW IT
-THE END OF MANAGEMENT AS WE KNOW IT
-Postscript

A: Thank You to my Superpromoters

About the Author
More Information
Notes
Index

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • De Enthousiasme Trilogie
    Rijn Vogelaar
    De Enthousiasme Trilogie
    € 35,00
  • De Superpromoter
    Rijn Vogelaar
    De Superpromoter
    € 6,99
  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Superpromoter

        The Superpromoter
        Rijn Vogelaar
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        The Superpromoter

        Verwijder uw beoordeling