Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

The New Age of Innovation

Driving Cocreated Value Through Global Networks

Specificaties
Gebonden, 278 blz. | Engels
McGraw-Hill | 1e druk, 2008
ISBN13: 9780071598286
Rubricering
McGraw-Hill 1e druk, 2008 9780071598286
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Van twee van de grootste managementdenkers van vandaag de dag is een nieuw boek verschenen. C.K. Prahalad en M.S. Krishnan leggen in 'The New Age of Innovation' de belangrijke ontbrekende schakel in het traject van strategie tot uitvoering bloot: het organisatorische vermogen opbouwen dat bedrijven in staat stelt doorlopende verandering en innovatie te bereiken en te behouden.

'The New Age of Innovation' onthult dat de sleutel tot het co-creëren van waarde en toekomstige groei van ieder bedrijf afhankelijk is van de toegang tot een mondiaal netwerk van bronnen om unieke klantervaringen tot stand te brengen. In dit belangrijke boek leggen Prahalad en Krishnan uit hoe deze overgang volbracht kan worden - waar IT en de managementarchitectuur het fundament van een bedrijf vormen.

In het nieuwe innovatietijdperk moeten managers hun organisatie helemaal omgooien. Processen, de techniek, rapportage, supplychain management en de sociale aspecten, alles wordt tegen het licht gehouden om een voorsprong te behalen op het terrein van innovatie.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9780071598286
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:278
Uitgever:McGraw-Hill
Druk:1
Verschijningsdatum:1-6-2013

Expertrecensies (1)

recensie
The New Age of Innovation
Géza Laqueur | 14 februari 2011
In de (zakelijke) pers worden de successen van Apple, Google & Facebook bewierookt. Als toonbeelden van innovatie en vernieuwing steken deze organisaties hun concurrenten de loef af. Maar het moderne bedrijfsleven beperkt zich natuurlijk niet enkel tot consumentenelectronica, internetapplicaties en web 2.0. Managementgoeroe C.K. Prahalad en coauteur M.S. Krishan herinneren hun lezers eraan dat innovatie een breed thema is dat in alle sectoren van het bedrijfsleven van levensbelang is.
Lees verder

Over C.K. Prahalad

Coimbatore Krishnarao Prahalad (1941-2010), meestal C.K. Prahalad genoemd, was Distinguished Professor of Strategy aan de University of Michigan Business School. De London Times, de Financial Times, Business Week én de Thinkers50 hebben hem uitgeroepen tot de nummer één managementgoeroe ter wereld.

Andere boeken door C.K. Prahalad

Inhoudsopgave

1. Transformation of Business
2. Business Processes: The Enablers of Innovation
3. Analytics: Insights for Innovation
4. IT Matters: Technical Architecture for Innovation
5. Organizational Legacies: Impediments to Value Creation
6. Efficiency and Flexibility: Managing the Tension
7. Mobilizing Talent
8. An Agenda for Managers: Focus on the Essence of Innovation

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The New Age of Innovation