
Lees verder
Dit boek verschaft een nieuw paradigma voor het managen van onderzoek in organisaties, alsmede over het op de markt brengen van nieuwe technologieën. De auteurs onderzoeken de toepassing van het concept, gevolgen voor de grenzen van bedrijven, het potentieel van open innovatie succesvol te bewijzen en de implicaties voor beleid en praktijk van intellectueel eigendom.
open innovatie innovatie technologie gesloten innovatie strategie kennismanagement intellectueel eigendom businessmodel venture capital commercialisering technologische ontwikkeling ondernemingsbeleid reciprociteit innovatieproces kennisnetwerk marktverandering ideeënmanagement r&d management externe kennis innovatiestrategie kennismonopolie Silicon Valley concurrentievoordeel spin-offs hr-strategie experimenteren
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books