Lean Six Sigma for Service
How to use lean speed and six sigma quality to improve services and transactions
Samenvatting
'Lean Six Sigma for Services' speelt in op de behoefte aan een servicegerichte aanpak en legt uit hoe allerlei soorten bedrijven Lean Six Sigma instrumenten kunnen gebruiken in het dienstverleningsproces. Het boek bevat vele casestudies over enorme serviceverbeteringen, bijvoorbeeld bij organisaties zoals Lockheed Martin en Stanford University Hospital.
Dit boek verschaft leidinggevenden de kennis die zij nodig hebben om:
- De kosten te verminderen van 30 tot 60 procent
- De dienstverlening te verbeteren met 50 procent
- De capaciteit uit te breiden met 20 procent zonder uitbreiding van personeel
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal