Michael McGrath
McGraw-Hill Education
2e druk, 2000
9780071362467
Product Strategy for High Technology Companies
Specificaties
Gebonden, blz.
|
Engels
McGraw-Hill Education |
2e druk, 2000
ISBN13: 9780071362467
Rubricering
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
Specificaties
ISBN13:9780071362467
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Uitgever:McGraw-Hill Education
Druk:2
Hoofdrubriek:Strategisch management
Inhoudsopgave
<h2> Part I: Framework for Product Strategy.</h2><h3> 1. Strategy Requires Vision.</h3><h3> 2. Aligning Vision and Strategy.</h3><h3> 3. Building the Foundation: Product Platform Strategy.</h3><h3> 4. Defining the Offerings: Product Line Strategy.</h3><h3> 5. Addressing Market Realities: the MPP Framework.</h3><h3> 6. Successful Expansion Paths: The Leveraged Expansion Framework.</h3><h2> Part II: Competitive Strategy.</h2><h3> 7. Achieving Sustained Differentiation Using Vectors of Differentiation.</h3><h3> 8. Product Pricing Strategy.</h3><h3> 9. Taking Advantage of First-to-Market and Fast-Follower Strategies.</h3><h3> 10. Thinking Globally About Product Strategy.</h3><h3> 11. Understanding the Opportunities and Risks of Cannibalization.</h3><h2> Part III: Growth Strategies.</h2><h3> 12. Highways to Rapid Growth.</h3><h3> 13. Growth Through Acquisitions.</h3><h3> 14. Growth Through New Ventures.</h3><h3> 15. Growth Through Innovation.</h3><h2> Part IV: The Process of Product Strategy.</h2><h3> 16. Strategic Balance and Portfolio Management.</h3><h3> 17. Process Elements.</h3>
Anderen die dit kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal

