Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands132 blz.9789081951142
1e druk
24-12-2020
Is er in deze heftige tijden nog plek voor de fysieke winkel? Absoluut, maar dan wel de phygital versie graag! Realiseer je daarbij wel dat de consumentenbehoefte in de afgelopen periode behoorlijk is veranderd. Meer
12% KORTING
paperbackNederlands200 blz.9789081951128
1e druk
30-5-2015
Wat zorgt er precies voor dat een klant koopt? Het antwoord: retailmerchandise en retailstyling. In goed Nederlands: het dagelijks maken van theater in uw winkel. Meer
paperbackNederlands548 blz.9789001298784
8e druk
9-5-2022
In 'Retailmarketing' staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
paperbackEngels288 blz.9789401490436
1e druk
Met de komst van e-commerce is de rol die fysieke winkels spelen dramatisch veranderd. Hun bestaansrecht staat niet ter discussie, maar de nood aan een ander design voor deze winkels is hoog. Meer
paperbackEngels250 blz.9781118443491
1e druk
19-10-2012
Dit boek, dat bolstaat van de praktijkcases, zet alles dat nodig is voor een succesvolle pop-up winkel voor u op een rij. Meer
paperbackNederlands285 blz.9789081951135
3e druk
29-12-2017
'Prikkel de Koopknop' inspireert en biedt concrete handvatten om de klant op de winkelvloer ook in een concurrerende markt tot aankoop te verleiden. Meer