Filteren
Trefwoord
227 resultaten
Trefwoord: Webmarketing
paperbackNederlands200 blz.9789089653345
3e druk
30-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden. Meer
gebondenNederlands499 blz.9789082298178
1e druk
24-6-2022
Het herschreven Handboek Online Marketing 8 (#HOM8) is het meest complete, prijswinnende, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. Meer
gebondenNederlands192 blz.9789089656124
1e druk
27-1-2022
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je met onorthodoxe marketing de nummer 1 wordt in je markt. Meer
paperbackNederlands672 blz.9789001015688
5e druk
6-3-2024
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Meer
e-bookNederlands232 blz.9789089650924
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Eén slechte ervaring op uw website, en uw online-klanten zijn weg. Maar online-gedrag is voorspelbaar, en dus te besturen. Hoe u dat doet leest u in dit boek. Meer
e-bookNederlands200 blz.9789082634709
3e druk
1-7-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789082120660
2e druk
2-2-2023
andere uitgaves beschikbaar
In 'De online marketingmachine' laat Van den Belt stap voor stap zien hoe je alle onderdelen van online marketing samenvoegt tot een ijzersterke, geoliede machine. Meer
gebondenNederlands450 blz.9789082298123
1e druk
7-8-2020
Het herschreven 'Handboek Online Marketing 7 (#HOM7)' is een compleet, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. Meer
24% KORTING
paperbackNederlands220 blz.9789024407811
1e druk
11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. Meer
paperbackNederlands272 blz.9789492528643
1e druk
4-1-2021
andere uitgaves beschikbaar
Voor ondernemers is het nog nooit zo belangrijk geweest om digitaal volwassen te worden. Of je leert het nieuwe digitale spel spelen, of het is game over. Meer
paperbackNederlands174 blz.9789461263582
1e druk
16-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
Online winkels worden steeds populairder. Toch stoppen elk jaar duizenden webwinkeliers omdat ze te weinig verdienen. Meer
paperbackEngels640 blz.9789001749842
2e druk
26-2-2021
Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Meer
e-bookNederlands444 blz.9789082298109
3e druk
18-1-2013
Structureer met dit praktische boek de inzet van online instrumenten, gekoppeld aan de organisatiedoelen. Een must voor elke internetprofessional! Meer
gebondenNederlands160 blz.9789089653574
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Facebookmarketing is niet moeilijk. Sterker nog: het is zelfs leuk. Maar je moet natuurlijk wel weten hoe het werkt. Anne Raaymakers, Facebookmarketingexpert, helpt je op weg. Meer
55% KORTING
paperbackNederlands176 blz.9789024404285
1e druk
28-7-2016
andere uitgaves beschikbaar
Waarom bestaan veel ondernemingen na vijf jaar niet meer? De (vaak) lage omzetten wegen niet op tegen de vele uren die ondernemers in hun bedrijf steken. Meer
e-bookNederlands160 blz.9789055940981
1e druk
19-6-2012
De opkomst van social media biedt grote kansen voor mensen en bedrijven. Het sociale web is een ongekende kennisbron die kan helpen bij het verbeteren van producten, diensten en proposities. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789090369037
1e druk
29-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek nemen Rick en Remco Zuidbroek jou als ondernemer of marketeer mee in de beproefde bottom-up approach, waarin de customer journey centraal staat en waarmee je winst uit elke marketingeuro haalt. Meer
paperbackNederlands184 blz.9789059054745
1e druk
12-9-2020
Juist voor de kleine zelfstandige is Google één van de grootste zegeningen van deze tijd. Zoekmachineoptimalisatie vormt dan de basis van een marketingstrategie. Meer
paperbackNederlands425 blz.9789043039338
2e druk
12-5-2022
Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten. Meer
e-bookNederlands200 blz.9789055942848
1e druk
23-10-2012
andere uitgaves beschikbaar
Integratie van online en offline kanalen en integratie van social media worden met stip op één gezet als de grootste uitdagingen. Meer