Filteren
Trefwoord
5 resultaten
gebondenNederlands200 blz.9789462157484
1e druk
8-3-2022
Dit boek gaat in op wat waarden zijn (sociaal, organisatorisch, economisch) en hoe ze werken, in het algemeen en specifiek voor je organisatie. Meer
gebondenEngels240 blz.9789089840363
1e druk
7-2-2025
In 2000, Marius Appelman resigned from his role as consultant with a large corporation. Even though he knew little about the travel industry, he founded Rickshaw Travel, driven by a pressing need to do things differently than his former employer. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789464438468
1e druk
21-12-2022
Niet iedere ondernemer is zich ervan bewust dat hij (of zij) naast ondernemer ook visionair, thought leader en change maker kan zijn. Niet iedere ondernemer heeft in potentie Een Merk Dat Klopt. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789089657893
1e druk
22-4-2025
'Conscious Business' biedt een concreet stappenplan om jouw organisatie te transformeren tot een bedrijf dat economisch én maatschappelijk winstgevend is. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789089656162
1e druk
14-3-2022
Soms zijn maatschappelijke uitdagingen zo groot dat ze vragen om een samenwerking tussen meer dan twee partijen. Dit boek laat zien hoe deze samenwerking kan gaan werken. Meer
39% KORTING