Filteren
Trefwoord
19 resultaten
paperbackNederlands193 blz.9789031220083
23-7-2010
Managers van ondernemingen zijn op zoek naar mogelijkheden om aandeelhouderswaarde te sturen en te beheersen. Value Based Management biedt hierbij een handreiking. Meer
paperbackNederlands490 blz.9789052618609
1e druk
26-1-2011
De boodschap in dit boek is eenvoudig: ondernemingen bloeien wanneer ze reële economische waarde voor hun aandeelhouders genereren. Dit is zowel van toepassing op gevestigde productieondernemingen als nieuwe internetbedrijven. Meer
paperbackNederlands112 blz.9789081584500
1e druk
7-3-2021
Kapitaal moet renderen en vloeit nu eenmaal, in tegenstelling tot water, naar het hoogste punt. Meer
paperbackNederlands360 blz.9789001889081
5e druk
3-5-2018
paperbackNederlands100 blz.9789462156616
1e druk
10-12-2019
Dit boek gaat over talentmanagement in de meest zuivere vorm. Het beschrijft wat het is, waarom het in een organisatie van levenslang is, en waar het om vraagt. Meer
gebondenEngels220 blz.9780787976392
1e druk
Lencioni illustreert de principes om cliëntloyaliteit te inspireren met behulp van een bedrijfsmythe. Hij verklaart de theorie diepgaand en introduceert concrete stappen om deze in te zetten in een organisatie. Meer
paperbackNederlands137 blz.9789013026887
1e druk
6-9-2012
Om performance management een succes te maken is een expliciete koppeling met de business processen noodzakelijk. iPM (integraal Performance Management) bewerkstelligt deze koppeling, waarbij performance management, procesmanagement en continu verbeteren worden geïntegreerd. Meer
gebondenEngels592 blz.9780471361909
3e druk
Dit boek is een van de belangrijkste klassiekers op het gebied van ondernemingswaardering. Thans is van dit boek een volledig herziene, derde editie verschenen. Meer
gebondenNederlands245 blz.9789001819682
1e druk
17-9-2018
'Projectmanagement op maat' biedt een stevig theoretisch kader met focus op de denkwijze binnen projectmanagement. Meer
paperbackNederlands724 blz.9789001738433
3e druk
6-10-2021
Dit boek behandelt de drie centrale aspecten van grote investeringsprojecten en strategische bedrijfsbeslissingen, te weten: waarderen, financieren en risicobeheer. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789462760783
1e druk
8-10-2015
andere uitgaves beschikbaar
'Zakendoen in de nieuwe economie - Internationale editie' is de vernieuwde versie van het boek dat in 2014 werd gekozen tot Managementboek van het Jaar. Meer
paperbackNederlands480 blz.9789001867232
8e druk
14-6-2016
'Bedrijfseconomische analyses' behandelt een groot aantal bedrijfseconomische onderwerpen vanuit managementperspectief. Meer
paperbackNederlands698 blz.9789001899936
7e druk
Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. Meer
48% KORTING
gebondenEngels254 blz.9780470424605
1e druk
'Value' verkent de kern van corporate finance, zonder al te diep in te gaan op de cijfers zelf. Het is bedoeld als gids in de vier grondbeginselen en toepassingsgebieden van de discipline. Meer
paperbackNederlands134 blz.9789013037890
1e druk
18-5-2013
'Waarde in bedrijf' biedt inzicht in waardebegrippen. Het geeft een overzicht van waarderingsmethoden, hun respectieve mogelijkheden en beperkingen. Van een aantal situaties waarin waarde wordt bepaald, geeft het boek een korte schets. Meer
paperbackEngels340 blz.9780470344019
1e druk
Wilt u de waarde van een business bepalen, maar weet u niet goed waar u begint? Deze gids in eenvoudig Engels leidt u stap voor stap door de belangrijkste waardebepalingmethoden, ondersteund door realistische voorbeelden. Meer
gebondenEngels358 blz.9780471738756
1e druk
Dit boek is niet alleen geschikt voor professionals die een fundamentele rol spelen bij het uitspreken van verwachtingen. Het boek is tevens geschikt voor investeerders die geloven in het gebruik van fundamentele informatie om hun verwachtingen met betrekking tot de prestaties van een bedrijf uiteen te zetten, alsmede analisten die financiële resultaten voorspellen en investeringsaanbevelingen maken. Meer
e-bookNederlands597 blz.9789401813020
5e druk
6-5-2025
andere uitgaves beschikbaar
Net als de IPMA ICB4 is dit boek bedoeld voor een breed scala aan doelgroepen en voor verschillende toepassingen. Het is geschreven met deze doelgroepen in gedachten. Meer
paperbackNederlands608 blz.9789401813006
5e druk
27-5-2025
andere uitgaves beschikbaar
Net als de IPMA ICB4 is dit boek bedoeld voor een breed scala aan doelgroepen en voor verschillende toepassingen. Het is geschreven met deze doelgroepen in gedachten. Meer