Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Uitgever

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
3 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands464 blz.9789043032933 7e druk 31-3-2016
'Principes van marktonderzoek' bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk.  Meer
68,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands180 blz.9789001045630 1e druk 26-6-2024
Verkooppositie Positie #5113
Het nieuwe (digitale) boek 'Vragenlijsten' biedt studenten en professionals dát wat nodig is om betrouwbare en valide onderzoeksresultaten te verkrijgen.  Meer
34,95
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
gebondenEngels9780470710401 1e druk
In 'The Handbook of Online and Social Media Research' zijn alle nieuwe technieken samengebracht die de marketeer ter beschikking staan. Ray Poynter laat zien hoe de technieken worden gebruikt door de marktleiders en betoogt dat traditionele research niet meer werkt.  Meer
60,25
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine