Filteren
Trefwoord
7 resultaten
e-bookNederlands191 blz.9789013097061
1e druk
24-9-2012
andere uitgaves beschikbaar
'Roestvrij' biedt managers en adviseurs een nieuwe manier van veranderen. Het geeft inzicht in hoe u vastgeroeste patronen in groepen herkent en hoe u zich ervan verlost. Meer
paperbackEngels596 blz.9781857882438
1e druk
Op basis van nieuwe theorieën over leiderschap en gebaseerd op 25 jaar ervaring met organisatieverandering, beschrijven de auteurs in 'The Dance of Change' hoe managers kunnen anticiperen op de uitdagingen waarvoor veranderende organisaties zich gesteld zien. Meer
paperbackNederlands204 blz.9789052618296
1e druk
15-11-2010
In 'Het hart van de verandering' onthullen John Kotter en Dan Cohen de resultaten van hun gesprekken met meer dan tweehonderd mensen die betrokken zijn geweest bij grootschalige veranderingen. Meer
gebondenEngels240 blz.9781119815846
1e druk
7-5-2021
Incremental improvement is no longer sufficient in helping organizations navigate the complexity, uncertainty and volatility of today's world. Meer
gebondenEngels272 blz.9780470182550
1e druk
Veranderingen mislukken zelden door gebrek aan strategie: Clark toont aan dat alleen discrete inspanningen van mensen zorgen voor verandering. Hiervoor is leiderschap en energiemanagement nodig. Meer
gebondenEngels256 blz.9780470550489
1e druk
'Getting Change Right' presenteert een nieuwe visie op leiderschapcommunicatie die zegt dat verandering niet top-down, bottom-up, of zijwaarts gaat, maar van binnenuit. Meer
paperbackNederlands164 blz.9789089538840
1e druk
25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. Meer