Filteren
Trefwoord
4 resultaten
e-bookNederlands160 blz.9789089654809
1e druk
30-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Ondernemerschap draagt de belofte van vrijheid in zich. Vrijheid om je eigen tijd in te delen, je eigen klanten te kiezen en je eigen geld te verdienen. Meer
paperbackEngels104 blz.9781787422667
1e druk
28-2-2019
The legal services industry is changing and, for most law firms, the greatest challenge is to remain competitive and profitable. Meer
paperbackNederlands370 blz.9789462128354
1e druk
5-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Juridische kennis en ervaring zijn al een tijd niet meer de enige instrumenten om toegevoegde waarde voor cliënten te creëren. Meer
gebondenEngels185 blz.9780787979195
1e druk
30-3-2005
"Designing the Customer-Centric Organization" offers today's business leaders a comprehensive customer-centric organizational model that clearly shows how to put in place an infrastructure that is organized around the demands of the customer. Meer