Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									6 resultaten
								
								Trefwoord: True-pricing
				paperbackNederlands364 blz.9789001011819
				1e druk
				7-10-2022
										
			
						In dit boek vertelt Junion Hanenberg, oprichter van IntelligentFood, hoe hij een circulaire onderneming is gestart om voedselverspilling het hoofd te bieden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands416 blz.9789078972167
				18e druk
				8-5-2023
						
						Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands232 blz.9789400516199
				1e druk
				8-11-2023
										
			
						Impactorganisaties willen de wereld van morgen veranderen. Ze pakken de grote problemen aan, zoals het opwarmende klimaat, groeiende ongelijkheid, plasticsoep en gezondheidsvraagstukken.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands296 blz.9789083288291
				1e druk
				12-12-2023
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit boek biedt hoop en perspectief aan iedereen die het in deze stormachtige transitieperiode soms niet meer ziet zitten.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands420 blz.9789001298630
				8e druk
				16-5-2022
						
						Consumentengedrag is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkste drijfveren van het gedrag van consumenten.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands256 blz.9789024442461
				1e druk
				17-3-2021
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Hoe blijf je als bedrijf succesvol in een wereld van disruptie en globalisering, met snel veranderende klantwensen, hevige economische bewegingen en een toenemende roep om verduurzaming?					 Meer