Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands416 blz.9789078972167
18e druk
8-5-2023
Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden. Meer
paperbackNederlands364 blz.9789001011819
1e druk
7-10-2022
In dit boek vertelt Junion Hanenberg, oprichter van IntelligentFood, hoe hij een circulaire onderneming is gestart om voedselverspilling het hoofd te bieden. Meer
paperbackNederlands232 blz.9789400516199
1e druk
8-11-2023
Impactorganisaties willen de wereld van morgen veranderen. Ze pakken de grote problemen aan, zoals het opwarmende klimaat, groeiende ongelijkheid, plasticsoep en gezondheidsvraagstukken. Meer
e-bookNederlands296 blz.9789083288291
1e druk
12-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek biedt hoop en perspectief aan iedereen die het in deze stormachtige transitieperiode soms niet meer ziet zitten. Meer
paperbackNederlands420 blz.9789001298630
8e druk
16-5-2022
Consumentengedrag is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkste drijfveren van het gedrag van consumenten. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789024442461
1e druk
17-3-2021
andere uitgaves beschikbaar
Hoe blijf je als bedrijf succesvol in een wereld van disruptie en globalisering, met snel veranderende klantwensen, hevige economische bewegingen en een toenemende roep om verduurzaming? Meer