Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Aanbevolen

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Uitgever

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
26 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands256 blz.9789492723734 1e druk 29-12-2022
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek leer je van succesvol droomplekeigenaar en coach Nelleke Griffioen op een gestructureerde manier jouw gastenverblijfdroom te onderzoeken en waar te maken.  Meer
27,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
gebondenEngels164 blz.9780123849090 1e druk 28-7-2010
De laatste decennia heeft het toerisme zich ontpopt als een belangrijke kracht in de mondiale economie en veel landen hebben steeds meer mogelijkheden om deel te nemen in dit sociaal-economisch verschijnsel.  Meer
183,91
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackEngels224 blz.9781138007666 1e druk 28-4-2014
This book provides a comprehensive overview of international tourism, placing particular emphasis on the management of tourism.  Meer
61,49
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels664 blz.9781292172354 6e druk 16-11-2017
This 6th edition of 'Tourism: Principles and Practice' is set in a dynamic world where the political and economic geographies are rapidly changing.  Meer
90,94
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels440 blz.9781780648040 4e druk 5-5-2017
As well as extensive updating of sources, this new edition examines such topics as libertarianism, theocracy, anti-establishment politics, and the concept of generations.  Meer
78,50
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
gebondenNederlands552 blz.9789029526227 1e druk 13-12-2018
Grand Hotel Europa is de grote roman van Ilja Leonard Pfeijffer over het oude continent, waar zoveel verleden is dat er voor toekomst geen plek meer is.  Meer
29,99
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels504 blz.9781845417659 1e druk 30-1-2020
This new textbook provides a comprehensive overview of sustainable tourism framed around the UN's sustainable development goals.  Meer
54,40
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackEngels304 blz.9781845419424 1e druk 11-3-2025
Verkooppositie Positie #5539
This book offers empirical research, case studies and examples of best practice that address cutting-edge and contemporary higher education issues.  Meer
57,21
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
gebondenEngels258 blz.9781845418878 10-12-2024
This book offers a practical guide for scenario planning to make sense of the future of tourism for practitioners, researchers and students.  Meer
155,70
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen
paperbackEngels256 blz.9781845419271 1e druk 15-4-2025
This book provides multi-layered and nuanced perspectives on how drivers of change may influence cultural tourism on a global, national and local level.  Meer
50,18
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackEngels276 blz.9781845419820 15-10-2024
The volume examines the unique technological, socioeconomic and political situation that such an economy will create, and reflects on how tourism is then produced, consumed and paid for.  Meer
50,18
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
36,75
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen
paperbackAnders88 blz.9789066754355 1e druk 28-4-2023
19,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels784 blz.9781032331836 4e druk 4-1-2024
Strategic Management for Tourism, Hospitality and Events is the must-have text for students approaching this subject for the first time.  Meer
89,44
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels300 blz.9780750682770 1e druk
De concepten, strategieën en cases van 'Marketing Communications in Tourism and Hospitality' gaan specifiek in op tourisme en hospitality. Door de combinatie tussen een theoretische basis en een praktische gids, illustreert Scott McCabe de rol van communicatie in het bieden van gastvrijheid en service.  Meer
69,93
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackEngels758 blz.9780415726368 1e druk 30-3-2022
Tourism Marketing: In the Age of the Consumer offers a fresh and contemporary approach as an introductory textbook on tourism marketing.  Meer
61,49
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackEngels304 blz.9780367331382 3e druk 23-12-2019
This volume provides a wealth of information and guidance on managing sustainable tourism and it will be invaluable to educators, students, developers, entrepreneurs, strategic planners and policymakers.  Meer
71,34
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackEngels270 blz.9780367582579 1e druk 30-6-2020
The book concludes by reviewing the role of consumers in CSR with ten strategies to close the consumers' attitude-behaviour gap and an account of how customers’ trust is a mediator between CSR, image and loyalty.  Meer
55,86
44,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
20% KORTING
paperbackEngels346 blz.9780750666619 1e druk
Hoe kunnen eigenaren en managers ervoor zorgen dat hun (grote) vastgoedportefeuille rendeert ten opzichte van hun investeringen? Hoe kunnen gebruikers en eigenaren er verder zeker van zijn dat ze profiteren van de beloften van goede marketing?  Meer
95,26
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackEngels272 blz.9781138016293 3e druk 8-9-2015
Tourism Impacts, Planning and Management is a unique text, which links these three crucial areas of tourism - impacts, planning and management.  Meer
60,08
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale