Filteren
Trefwoord
9 resultaten
paperbackEngels9789063694630
1e druk
20-9-2017
Contrarian Branding gaat over één simpele vraag: hoe laat je jouw merk opvallen in een almaar drukker wordende wereld? Meer
gebondenEngels322 blz.9781487507633
1e druk
9-5-2023
'Paradoxical Leadership' reveals how to use tensions between seemingly contradictory perspectives as a driver for sustainable success and innovation. Meer
paperbackNederlands335 blz.9789462510890
8e druk
12-12-2015
In de Serie Bouw- en Aanbestedingsrecht geeft de auteur een op de praktijk gerichte behandeling van de belangrijkste onderwerpen uit het bouw- en aanbestedingsrecht. Meer
e-bookNederlands216 blz.9789044649543
1e druk
18-10-2021
andere uitgaves beschikbaar
Kent u iemand die steeds overal tégen is? Dat kan een kind zijn, een leerling, een collega of bijvoorbeeld uw partner. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789021579221
1e druk
4-5-2021
Dit is hét boek voor de ambitieuze en rebelse ondernemer die mindfulness niet uit het oog wil verliezen. Meer
e-bookNederlands147 blz.9789055949373
1e druk
3-4-2014
De moderne mens lijdt, meer dan hij zich bewust is, aan een obsessie om alles kloppend te krijgen. Natuurlijk, elk probleem verdient een oplossing. Meer
paperbackNederlands244 blz.9789464018912
1e druk
7-7-2022
andere uitgaves beschikbaar
Sommige boeken verengen leiderschap tot eenvoudige recepten. Ze gaan vaker over succes in het verleden dan over wat vandaag, in een andere context, behulpzaam is. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789025913359
1e druk
23-1-2025
In dit boek prikt Liesbeth Woertman de luchtbel van grenzeloze autonomie overtuigend door. Ze gebruikt kennis van filosofen, feministen, wetenschappers en alledaagse voorbeelden. Meer
paperbackNederlands294 blz.9789462512863
2e druk
25-11-2021
In de Serie Bouw- en Aanbestedingsrecht geeft de auteur een op de praktijk gerichte behandeling van de belangrijkste onderwerpen uit het bouw- en aanbestedingsrecht. Meer