Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackNederlands528 blz.9789047009009
33e druk
14-1-2022
andere uitgaves beschikbaar
In 2002 kreeg hij de Nobelprijs voor de Economie voor zijn onderzoek met Amos Tversky naar hoe mensen denken en beslissingen nemen. Meer
paperbackEngels376 blz.9789024451777
1e druk
23-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
People are complex beings and so is behavioural change, but you’ll be able to do more than you think possible. And once you understand how people arrive at decisions, you will find yourself with gold in your hands. Meer
e-bookNederlands320 blz.9789047006541
1e druk
12-10-2015
Of je nu beleidsmaker bent, op de beurs handelt, een product wilt lanceren of een carrièreswitch overweegt, je doet voorspellingen. Meer
paperbackNederlands272 blz.9789024458592
1e druk
9-4-2025
De campagne van de Rijksoverheid die je beweegt om veilig aan het verkeer deel te nemen. Doppen die vastzitten aan colaflesjes, zodat je die ook recyclet als je de flessen inlevert. Meer
e-bookNederlands208 blz.9789024443406
1e druk
20-9-2021
andere uitgaves beschikbaar
Waarom vallen zo veel mensen ten prooi aan bullshitting en nepnieuws? En waarom vinden complottheorieën zo breed gehoor? Een belangrijke reden daarvoor is de menselijke drang naar samenhang, de drang om losse feiten tot ordelijke verhalen te smeden. Meer
paperbackNederlands118 blz.9789081530934
1e druk
3-7-2020
In de maatschappij klinkt de roep om fundamentele veranderingen. Ook als het gaat om organisaties. Maar we zijn daar niet zo goed in. Meer