Filteren
Trefwoord
11 resultaten
paperbackNederlands184 blz.9789492221308
1e druk
10-6-2016
andere uitgaves beschikbaar
In 'Mindhacking' combineert de auteur zijn ruime praktijkervaring met beïnvloeding met de aanwezige wetenschappelijke kennis over beïnvloeding en neuropsychologie. Meer
e-bookNederlands4 blz.9789059725966
1e druk
21-12-2011
Is het onbewuste echt almachtig en bewustzijn slechts een slaaf van het onbewuste? En hoe wetenschappelijk is fMRI-onderzoek eigenlijk? Om deze vragen te beantwoorden heeft MARE Research een expert- en literatuuronderzoek uitgevoerd. Meer
e-bookNederlands160 blz.9789047015475
1e druk
22-6-2021
andere uitgaves beschikbaar
Gedurende een groot deel van onze werkdag zijn we ons vaak maar half bewust van wat we doen en zitten we met ons hoofd ergens anders. Meer
gebondenNederlands226 blz.9789083400600
1e druk
17-4-2024
andere uitgaves beschikbaar
Vastzitten in jezelf en meer willen bereiken op je werk en in je relatie? Met dit boek van meester-trainer Bart Verhaagen heb je een nieuwe methode in handen om alle vormen van beïnvloeden te leren. Meer
e-bookNederlands320 blz.9789461279293
1e druk
26-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Bestsellerauteur Cialdini schreef opnieuw een baanbrekend boek over overtuigen. Voor iedereen die koopt, verkoopt, adviseert, onderhandelt, politiek bedrijft, stemt of geld doneert. Meer
e-bookNederlands226 blz.9789083400662
1e druk
11-6-2024
andere uitgaves beschikbaar
Vastzitten in jezelf en meer willen bereiken op je werk en in je relatie? Met dit boek van meester-trainer Bart Verhaagen heb je een nieuwe methode in handen om alle vormen van beïnvloeden te leren. Meer
e-bookNederlands160 blz.9789463190367
1e druk
10-5-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek wordt aan de hand van 20 voorbeelden geïllustreerd wat er allemaal mis kan gaan bij het denken in termen van oorzaak en gevolg. Meer
e-bookNederlands464 blz.9789048827121
1e druk
27-2-2018
'Het verborgen brein' staat vol verrassende en vermakelijke onthullingen over de onbekende maar allesbepalende invloed van ons onderbewustzijn en helpt ons om betere keuzes te maken, slimmer te werken, beter te slapen en ons geheugen te trainen. Meer
e-bookNederlands208 blz.9789492493897
2e druk
20-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. Meer
e-bookNederlands152 blz.9789462200180
1e druk
6-3-2013
andere uitgaves beschikbaar
Het juiste product, voor de juiste mensen, op het juiste moment, voor de juiste prijs is de belofte die neuromarketing in petto heeft. Meer